משלוח מהיר - עד 3 ימי עסקים משלוח חינם בקניה מעל 249 ₪ הירשמו לניוזלטר שלנו

!!Black Friday Sale

!!All Brands up to 60% + 20% Use Coupon: BLACK20

Woman's Month - Sale 21%

קוד קופון: mother21

רמקול נייד מומלץ ועוצמתי

רמקול נייד מומלץ ועוצמתי

רוצה להזמין רמקול נייד מומלץ דרך הרשת? מחפשת רמקול בלוטוס מומלץ שילווה אותך בנסיעה לחופשות ולחברים או פשוט יעמוד בבית? אם כן, באתר ZERO 24 תמצאו רמקולים בלוטוס מומלצים של יצרניות אמינות ואיכותיות ועוד מגוון אקססוריז ומוצרי נסיעות.

 

למה רמקול נייד?

בעולם הרמקולים הגודל כן קובע, אבל השאלה היא מה נקבע? קודם כל, העיקרון אומר שככל שהרמקול יותר גדול כך הוא יותר עוצמתי, אך בזכות ההתפתחויות הטכנולוגיות ניתן בהחלט למצוא רמקול בלוטוס חזק. בדרך כלל רמקול קטן כפי שמוצע באתר שלנו משמש אנשים לצורך נסיעות, בין אם רוצים להתפנק במלון או בצימר עם המוזיקה האהובה שלכם, בין אם מבקרים חברים או בני משפחה לכמה ימים, או כששוהים בחיק הטבע. לכן, במקרה הזה רמקולים גדולים פשוט לא מתאימים וקשה להניח שתנסו לדחוף אותם לתוך תא המטען של הרכב או להסתובב איתם בתחבורה ציבורית.

למעשה, בשביל להפעיל רמקול אלחוטי מומלץ כל מה שצריך הוא מקור חשמל שיכול להיות למשל המחשב הנייד או הנייח וגם מטעני טלפון למיניהם בבית או ברכב. בתוך זמן לא ארוך הרמקול כבר מגיע לטעינה מלאה וניתן להשתמש בו לכמה שעות טובות בכל התנאים, בלי צורך בחיבור ישיר אל הסמארטפון או המחשב הנייד בזכות הבלוטוס. מדובר אם כן בפתרון קומפקטי ומושלם עבור נסיעות, אבל עד מהרה הוא מתברר גם כפתרון מצוין לבית – למשל לדירה של סטודנט, לחדרים של בני נוער, ובכלל לכל מי שלא רוצה רמקולים מאסיביים בבית שמשתלטים על החלל.

 

ולמה באינטרנט?

נכון, אפשר למצוא רמקולים ניידים חזקים גם בחנויות רגילות, אבל השאלה היא למה בכלל לצאת מהבית? כאשר אתם קונים רמקול בלוטוס נייד דרך האתר שלנו כבר תוכלו ממילא לקרוא את כל הפרטים עליו, ובמידת הצורך גם לקבל מענה והכוונה משירות הלקוחות שלנו. ממש לא מדובר במוצר יוקרה שחייבים למדוד אותו או להקשיב לו, שכן העלויות מסתכמות במאות שקלים בודדות. אז בשביל זה לצאת מהבית ולהתחיל להסתובב בין חנויות? במקום זה, בכמה הקלקות אתם בוחרים רמקול קטן נייד מהאתר ותוך שלושה ימים הוא כבר מגיע לכתובת שציינתם – שלכם או של מי שמקבל אותו כמתנה.

 

איזה רמקול נייד הכי טוב?

אמנם אין תשובה אחד ויחידה לשאלה על הרמקול הנייד הכי טוב, אבל למי שבכל זאת מחפש את הרמקול הנייד הטוב ביותר יש לנו המלצה חמה. מדובר בזוג רמקולים חזקים במיוחד העונים לשם המתאים – “פיצי בום”, המאפשרים סנכרון וסאונד מצוין. אלו שני רמקולים מאוד קומפקטיים ואפילו זעירים אבל הסאונד ממש מפתיע באיכותו עם אפשרות לחיבור מהיר של שניהם לצלילים סטריאופוניים בטכנולוגיית TWS .

יש להם עיצוב נהדר וסופר מודרני בצורת קפסולות לקפה עם אפשרות לבחירה בין עשרה צבעים יפהפיים, והם יאפשרו לכם לנגן מוזיקה מהמחשב או מהסמארטפון בכל מקום במשרד או בבית. אגב, הם לא מסתפקים בהשמעת מוזיקה: יש להם פונקציה למענה לשיחות המאפשר לנהל שיחת ועידה מכל מקום בו אתם נמצאים, כאשר כל אחד יכול להצטרף אליה. לא מספיק בשבילכם? אז לרמקולים גם יש שלט לצילום מרחוק כאשר הם בעצם משמשים בתור כפתור סלפי, בעוד חיבור הבלוטוס מאפשר להפעיל את המצלמה מרחוק.

 

אפשר לקבל ייעוץ

רמקול נייד  Bluetoothאפשר להזמין כבר עכשיו בקלות ובבטחה דרך האתר שלנו, ולקבלו תוך 3 ימי עסקים לכל כתובת מבוקשת. אם אתם מעוניינים בעוד מידע על הרמקולים או זקוקים להכוונה מקצועית בבחירה נכונה, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 04-697-1314.

 

סל קניות

Thank you. Your order has been received.

Please wait while redirecting to your order...

טוען..
טוען..

Main Menu

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי!
אנחנו כאן בשבילכם..
דילוג לתוכן